Ovládání uživatelského rozhraní¶
Barva LED¶
- class brian.uicontrol.LedColor(red: int, green: int, blue: int)
- __init__(red: int, green: int, blue: int)
Obsahuje definici barev pro LED. Hodnoty se pohybují od 0 do 255. Pokud jsou mimo tento rozsah, jsou oříznuty
- red: int
Červená složka barvy, v rozsahu 0–255. Pokud je nastavena hodnota mimo tento rozsah, je oříznuta
- green: int
Zelená složka barvy, v rozsahu 0–255. Pokud je nastavena hodnota mimo tento rozsah, je oříznuta
- blue: int
Modrá složka barvy, v rozsahu 0–255. Pokud je nastavena hodnota mimo tento rozsah, je oříznuta
povolit animaci otáčení knoflíku¶
- brian.uicontrol.enable_knob_rotation_animation(enabled: bool) None
Pokud je povoleno, operační systém automaticky animuje LED pod knoflíkem během otáčení. Uživ. program startuje s animací zapnutou.
- Parametry:
enabled – Zda animovat otáčení knoflíku.
Posluchač událostí UI¶
Událost knoflíku¶
- class brian.uicontrol.UiEventsListener.UiEventsListener.KnobEvent
- turn_delta: int
- turned_to: int
- is_pressed: bool
- just_pressed: bool
- just_released: bool
Knoflík¶
- class brian.uicontrol.UiEventsListener.UiEventsListener.Knob
- wait_for_any_turn(timeout_ms: int = -1) bool
Čeká na jakoukoli otočku knoflíku. Funkce je blokující.
- Parametry:
timeout_ms – Maximální počet milisekund, po které se čeká. Pokud je timeout záporný, čeká se donekonečna.
- vrátit úspěch:
True
: Pokud byla požadovaná událost zaznamenána.False
: Pokud vypršel časový limit.
- wait_for_directional_turn(clockwise: bool, timeout_ms: int = -1) bool
Čeká na další směrovou otočku knoflíku. Funkce je blokující.
- Parametry:
clockwise – Určuje, zda čekat na otáčku ve směru hodinových ručiček nebo proti směru.
timeout_ms – Maximální počet milisekund, po které se čeká. Pokud je timeout záporný, čeká se donekonečna.
- vrátit úspěch:
True
: Pokud byla požadovaná událost zaznamenána.False
: Pokud vypršel časový limit.
- last_button_event: KnobEvent