Balíček brian.uicontrol

Modul brian.uicontrol.UiEventsListener

class brian.uicontrol.UiEventsListener.UiEventsListener

Základy: object

class KnobEvent

Základy: object

turn_delta: int
turned_to: int
is_pressed: bool
just_pressed: bool
just_released: bool
class ButtonEvent

Základy: object

is_pressed: bool
just_pressed: bool
just_released: bool
class ButtonsEvent

Základy: object

top_left: ButtonEvent
top_right: ButtonEvent
bottom_left: ButtonEvent
bottom_right: ButtonEvent
any_button: ButtonEvent
any_button_incl_knob: ButtonEvent
class Button

Základy: object

last_button_event: ButtonEvent
wait_for_press(timeout_ms: int = -1) bool

Čeká na další událost stisknutí tlačítka. Tato funkce je blokující.

Parametry:

timeout_ms – Maximální počet milisekund čekání. - Pokud je časový limit záporný, funkce bude čekat neomezeně.

vrátit úspěch:
  • True: Pokud dojde k zachycení požadované události tlačítka.

  • False: Pokud vypršel časový limit.

wait_for_release(timeout_ms: int = -1) bool

Čeká na další událost uvolnění tlačítka. Tato funkce je blokující.

Parametry:

timeout_ms – Maximální počet milisekund čekání. - Pokud je časový limit záporný, funkce bude čekat neomezeně.

vrátit úspěch:
  • True: Pokud dojde k zachycení požadované události tlačítka.

  • False: Pokud vypršel časový limit.

wait_for_press_and_release(timeout_ms: int = -1) bool

Čeká na další událost stisknutí a uvolnění tlačítka. Tato funkce je blokující.

Parametry:

timeout_ms – Maximální počet milisekund čekání. - Pokud je časový limit záporný, funkce bude čekat neomezeně.

vrátit úspěch:
  • True: Pokud dojde k zachycení požadované události tlačítka.

  • False: Pokud vypršel časový limit.

class Knob

Bases: Button

last_button_event: KnobEvent
wait_for_directional_turn(clockwise: bool, timeout_ms: int = -1) bool

Čeká na další otočku knoflíku. Tato funkce je blokující.

Parametry:
  • clockwise – Zda čekat na otáčení ve směru hodinových ručiček nebo proti nim.

  • timeout_ms – Maximální počet milisekund čekání. - Pokud je časový limit záporný, funkce bude čekat neomezeně.

vrátit úspěch:
  • True: Pokud dojde k zachycení požadované události tlačítka.

  • False: Pokud vypršel časový limit.

wait_for_any_turn(timeout_ms: int = -1) bool

Waits for next any turn of the knob. This function is blocking.

Parametry:

timeout_ms – Maximální počet milisekund čekání. - Pokud je časový limit záporný, funkce bude čekat neomezeně.

vrátit úspěch:
  • True: Pokud dojde k zachycení požadované události tlačítka.

  • False: Pokud vypršel časový limit.

top_left_button: Button
top_right_button: Button
bottom_left_button: Button
bottom_right_button: Button
any_button: Button
any_button_incl_knob: Button
knob: Knob
__init__()

Inicializuje novou instanci třídy UiEventsListener.

knob_event_since_last() KnobEvent

This function will reset just_pressed, just_released fields and turn_delta fields.

Vrací:

Třída KnobEvent obsahující události od posledního volání.

buttons_event_since_last() ButtonsEvent

This function will reset just_pressed and just_released fields.

Vrací:

Třída ButtonsEvent obsahující události od posledního volání.

Obsah modulu

exception brian.uicontrol.UiEventsListenerAlreadyClosedError

Bases: Exception

Vyvoláno při pokusu o přístup k uzavřenému UiEventsListener

class brian.uicontrol.LedColor(red: int, green: int, blue: int)

Základy: object

__init__(red: int, green: int, blue: int)

Holds color definition for UI LEDs. Color values range from 0 to 255. When outside of this range, the values are clamped

red: int

Red component of the color, in range from 0 to 255. When set to a value outside of this range, the value is clamped

green: int

Green component of the color, in range from 0 to 255. When set to a value outside of this range, the value is clamped

blue: int

Blue component of the color, in range from 0 to 255. When set to a value outside of this range, the value is clamped

class brian.uicontrol.ButtonId(*values)

Bases: Enum

TOP_LEFT = 0
TOP_RIGHT = 1
BOTTOM_LEFT = 2
BOTTOM_RIGHT = 3
KNOB = 4
class brian.uicontrol.LedButtonAnimation(*values)

Bases: Enum

Constants for selecting behavior of button LEDs. Only in use when LED animations are handled by Brian OS.

OFF = 0

LED is fully off

STANDBY = 1

LED is pulsing at low brightness level

SELECTABLE = 2

LED is pulsing at medium brightness level

SELECTED = 3

LED is pulsing at high brightness level

inherit = 4

LED behavior is not set at this level; Behavior of a previous (system) level is used.

brian.uicontrol.set_button_led(target: ButtonId | Button | Knob, animation: LedButtonAnimation, color: LedColor = 'DEFAULT_COLOR_FROM_SETTINGS') None

Set desired animation and color for a specific button (target). These settings override the animation requested by the PhysButtonOverlay and the default os button effect, unless LedButtonAnimation.inherit is used.

Parametry:
  • target – Target button to change color. When Using UiEventsListener.any_button and UiEventsListener.any_button_incl_knob, all respective buttons change color/animation.

  • animation – Target animation.

  • color – Target color. When unfilled default color from settings is used.

brian.uicontrol.enable_knob_rotation_animation(enabled: bool) None

If enabled, OS automatically animates the LEDs under the knob when it rotates. The user program starts in the enabled state.

Parametry:

enabled – Whether to animate knob rotation.